مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 23:302016-05-28اقتصادي

تجارت آنلاین: رشد اقتصادی با اجرای قاطع نظام مالیاتی


دولت روحانی در3 سال اخیر تمام تلاش خود را برای انضباط مالی ،کاهش وابستگی به درامد نفت و فساد و افزایش درامد از بخش هایی کمتر استفاده شده در دولت های قبل به کار گرفته است .

- این اقدامات دولت یازدهم در حالی است که کلنگ هایی که به نام طرح های عمرانی ولی بدون برنامه ریزی و تامین اعتبار لازم و تنها با هدف مردمی نشان دادن دولتمردان گذشته بر زمین خورد، امروز به میراث و باری طاقت فرسا برای دولت یازدهم تبدیل شده است واز طرفی دولت سالانه نزدیک به 42 هزار میلیارد یارانه به حساب سرپرست خانواده پرداخت می کند.

کد خبر: 593021 تاریخ انتشار: 09 خرداد 1395 - 00:20 - 29 May 2016 دولت روحانی در3 سال اخیر تمام تلاش خود را برای انضباط مالی ،کاهش وابستگی به درامد نفت و فساد و افزایش درامد از بخش هایی کمتر استفاده شده در دولت های قبل به کار گرفته است .

این اقدامات دولت یازدهم در حالی است که کلنگ هایی که به نام طرح های عمرانی ولی بدون برنامه ریزی و تامین اعتبار لازم و تنها با هدف مردمی نشان دادن دولتمردان گذشته بر زمین خورد، امروز به میراث و باری طاقت فرسا برای دولت یازدهم تبدیل شده است واز طرفی دولت سالانه نزدیک به 42 هزار میلیارد یارانه به حساب سرپرست خانواده پرداخت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجارت آنلاین: رشد اقتصادی با اجرای قاطع نظام مالیاتی

تجارت آنلاین: رشد اقتصادی با اجرای قاطع نظام مالیاتی