مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 22:252016-05-28بين الملل

سی ان ان: بازداشت 35 نفر در جریان سخنرانی تبلیغاتی ترامپ در کالیفرنیا


" به نقل از سی ان ان، سخنرانی تبلیغاتی دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سن دیگو کالیفرنیا در پی درگیر شدن مخالفان و هواداران وی به خشونت کشیده شد.

درگیری خشونت آمیز هواداران و مخالفان ترامپ در سن دیگو با دخالت پلیس ضد شورش همراه شد و پلیس برای پایان دادن به درگیری دست کم 35 نفر را بازداشت کرد.

دونالد ترامپ که دقایقی پیش از بروز درگیری مکان سخنرانی را ترک کرده بود در پیامی توییتری از پلیس به علت دخالت و پایان دادن به آنچه او اقدام چند یاغی برای برهم زدن سخنرانی تبلیغاتی مسالمت آمیز خواند قدردانی کرد.

بر اساس این گزارش درگیری فقط به خارج از ستاد تبلیغاتی ترامپ ختم نمی شود بلکه اخباری هم از اختلاف نظرهای جدی در بدنه ستاد تبلیغاتی وی به گوش می رسد.

همین هفته بود که ترامپ مدیر سیاسی ستاد تبلیغاتی خود را اخراج کرد.

نشانه هایی از ناآرامی و رقابت ناسالم در بدنه ستاد تبلیغاتی ترامپ به بیرون درز کرده است که نشان دهنده اختلاف نظر مدیران ستاد بر سر مسائل اساسی است.

چنین درگیری هایی برای ستادی که قرار است به ستادی ملی برای تبلیغات ریاست جمهوری تبدیل شود بسیار زیان آور است زیرا توان آن را در برابر ستاد تبلیغاتی هیلاری کلینتون ، نامزد احتمالی حزب دموکرات به شدت کاهش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی ان ان: بازداشت 35 نفر در جریان سخنرانی تبلیغاتی ترامپ در کالیفرنیا

سی ان ان: بازداشت 35 نفر در جریان سخنرانی تبلیغاتی ترامپ در کالیفرنیا