مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 19:162016-05-28سياسي

عصر امروز پیکر جنگل بان فداکار نوری تشییع و خاک سپاری شد


پیکر مرحوم فضل الله علی پور جنگل بان مدافع و فداکار اهل شهرستان نور که بامداد روز گذشته در حین ماموریت توسط تیراندازی مستقیم قاچاقچیان جنگل جان داد، - عصر امروز با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهری تشییع و خاک سپاری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان نور، پیکر جنگل بان فداکار این شهرستان فضل الله علی پور که بامداد روز گذشته در درگیری قاچاقچیان جنگل با شلیک تیر از اسلحه شکاری جان داد، عصر امروز با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهری تشییع و خاک سپاری شد.

در این مراسم مردم مازندران پیکر این جنگل بان فداکار را از مسیر 2 کیلومتری دادگاه انقلاب اسلامی چمستان تا بانک ملی تشییع کرده و با اجرای موزیک عوامل منابع طبیعی، پیکر این مدافع منابع طبیعی از ورودی روستای آهودشت بخش چمستان شهرستان نور تا گلزار شهدای این روستا تشییع و به خاک سپرده شد.

مسئولان منابع طبیعی و امور اراضی کشور، مدیران ارشد مازندران، جنگل بانان شرق، غرب و مرکز استان، مدیران کل و مسئولان منابع طبیعی و جنگلداری، نمایندگان آستان قدس رضوی در جنگل های کشور، مسئولان استانی و شهری در این مراسم تشییع پیکر مدافع جنگل های شمال حضور داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، فضل الله علی پور مأمور منابع طبیعی و جنگلداری شهرستان نور بامداد گذشته در درگیری قاچاقچیان جنگل و چوب های جنگلی در جنگل روس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصر امروز پیکر جنگل بان فداکار نوری تشییع و خاک سپاری شد

عصر امروز پیکر جنگل بان فداکار نوری تشییع و خاک سپاری شد