مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 19:062016-05-28سياسي

امام جمعه تنکابن: چرا 3 محصول شاخص مازندران برای کشاورزان درآمدزا نیست؟


امام جمعه تنکابن از درآمدزا نبودن سه محصول مهم استان مازندران شامل چای، برنج و مرکبات برای کشاورزان انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از تنکابن، حجت الاسلام عبدالعلی پوراکبر عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با طرح این سؤال که سر عظمت وجودی امام خمینی(ره) در چیست؟ اظهار کرد: امام خمینی(ره) انسانی با خدا و ساده زیست بود، ایشان ابتدا خود را اصلاح کرد و هیچ گاه فرایض دینی را سبک نمی شمردند و همواره به نماز اول وقت و انجام فرایض دینی خود اهمیت می دادند تا جایی که در بستر بیماری هم بود فرایض دینی و خواندن نماز اول وقت را فراموش نکردند.

امام جمعه تنکابن افزود: امام راحل از نخستین روز مسؤولیت رهبری تا پایان عمر پربرکت خود حتی برگ کاغذی به زندگی خود اضافه نکرد بلکه تنها ملک میراثی و یادگار پدر بزرگوار خود را نیز وقف مردم کردند.

این مسؤول بیان کرد: جلسات شورای اداری صرفاً نباید محل سخنرانی مسؤولان شود بلکه باید دارای مصوبات با قابلیت اجرایی و خروجی باشد.

پوراکبر با اشاره به اینکه در استان سه محصول مهم شاخص تولیدی کشور شامل چای، مرکبات و برنج داریم اما چرا این تولیدات برای کشاورزان آن درآمدزا نیست، خاطرنشان کرد: با توجه به تأکید رهبری به اقتصاد مقاومتی و ایجاد قرارگاه های کشوری و استانی، باید در شهرستان ها هم این قرارگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه تنکابن: چرا 3 محصول شاخص مازندران برای کشاورزان درآمدزا نیست؟

امام جمعه تنکابن: چرا 3 محصول شاخص مازندران برای کشاورزان درآمدزا نیست؟