مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 16:012016-05-28دانش

رونمایی از اولین کتاب تالیفی در حوزه «سیاستگذاری رسانه ای»


فردا از اولین کتاب تالیفی در حوزه «سیاستگذاری رسانه ای» در ایران، در فرهنگسرای رسانه رونمایی می شود - فردا از اولین کتاب تالیفی در حوزه سیاستگذاری رسانه ای در ایران، در فرهنگسرای رسانه رونمایی می شود به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ اولین کتاب سیاستگذاری رسانه ای در ایران که کتابی تألیفی از دکتر روشندل اربطانی، مدیرگروه مدیریت رسانه دانشگاه تهران است، فردا در فرهنگسرای رسانه برگزار می شود.

کتاب سیاستگذاری رسانه ای پژوهشی جامع و راهبردی در حوزه مدیریت رسانه ها است که استراتژی های مختلف رسانه ها برای رقابت در بازار رسانه و جذب مخاطب را چه در حوزه بیرونی و چه در حوزه سازمانی اعم از جذب، آموزش و پرورش، ارتقا و.

مورد بررسی قرار می دهد.

همچنین استاد روشندل کتاب از سرمایه شهرتی تا شهرت رسانه ای را با همکاری دکتر سید مهدی شریفی نگاشته است که فردا همزمان با کتاب سیاستگذاری رسانه ای رونمایی می شود.

از سرمایه شهرتی تا شهرت رسانه ای راهنمایی است برای دغدغه مندان حوزه رسانه که همواره به ذهنیت مخاطب نسبت به رسانه می اندیشند.

از آنجایی که تولیدات رسانه محصولات اطلاعاتی برای مخاطبان هستند، بنابراین کیفیت و خلاقیت در تولیدات رسانه ای به دانش، مهارت ها، و استعداد‏های افرادی وابسته است که آن ها را تولید می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از اولین کتاب تالیفی در حوزه «سیاستگذاری رسانه ای»

رونمایی از اولین کتاب تالیفی در حوزه «سیاستگذاری رسانه ای»