مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 15:052016-05-28سياسي

مبارزه با تحجر در کنار دینداری؛شاکله اصلی نظام جمهوری اسلامی


سید حسن خمینی در دیدار با منتخبان مردم در دوره دهم مجلس؛ مبارزه با تحجر در کنار دینداری؛شاکله اصلی نظام جمهوری اسلامی " به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت ، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی گفت: انقلابیون هیچ آبشخور متحجرانه نداشته اند و مبارزه با تحجر در کنار دینداری شاکله اصلی نظام جمهوری اسلامی است.

وی در مراسم تجدید بیعت منتخبین دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی گفت: توفیق بزرگی است که امروز در خدمت نمایندگان و منتخبین بزرگوار مردم ایران اسلامی در جوار حرم امام راحل و چند صد متری جوار شهدای عالیقدر هستم.

یادگار امام خمینی (ره) ادامه داد: اگر ایثار و خون شهدای بزرگوار نبود، آسایش امروز جامعه ما حاصل نمی شد و امکان رقابت در درون خانواده نظام به وجود نمی آمد.

سید حسن خمینی با تشکر از هاشم زایی رییس سنی دهمین مجلس شورای اسلامی گفت: شاهد ششمین افتتاح مجلس در جوار حضرت امام خمینی (ره) همراه با نمایندگان مردم هستم، گویی چند روز پیش بود که مراسم افتتاح پنجم انجام شد و دوستان نماینده در آن دوره به حرم امام راحل آمدند و در آن دوره بحث رقابت برای ریاست بین آقایان ناطق نوری و عبدالله نوری بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با تحجر در کنار دینداری؛شاکله اصلی نظام جمهوری اسلامی

مبارزه با تحجر در کنار دینداری؛شاکله اصلی نظام جمهوری اسلامی