مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 14:502016-05-28اقتصادي

نوبخت : سهم مالیات ها در درآمدهای دولت باید افزایش یابد


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: سهم مالیات ها در درآمدهای دولت باید تا 10 درصد تولید ناخالص داخلی افزایش یابد.

- به نقل از رسانه مالیاتی ایران، دکتر محمد باقر نوبخت، با حضور در اجلاس سراسری مدیران مالیاتی کشور، ضمن تاکید بر بند مصرح 17 سیاست های اقتصاد مقاومتی گفت: با توجه به این بند، سهم مالیات ها در درآمدهای دولت باید افزایش پیدا کند و امسال شاهد اقدام و عمل در عرصه سیاست اقتصاد مقاومتی خواهیم بود.

وی رشد وصول مالیات در دو ماهه نخست امسال نسبت به دوره مشابه سال قبل را افتخار آفرین دانست و ضمن تقدیر از مدیران و کارکنان خدوم این سازمان گفت: تامین هزینه های کشور به تلاش شما بستگی دارد و دولت نیز باید ابزارها، امکانات و منابع مورد نیاز را در اختیار سازمان قرار خواهد داد تا بتواند نسبت 10 درصدی مالیات به تولید ناخالص داخلی پیش بینی شده در قانون برنامه ششم را محقق کند.

نوبخت با بیان اینکه اقتصاد کشور در حال خروج از رکود است، عنوان کرد: با توجه به شرایط رونق اقتصاد، باید به سمتی برویم که سهم مالیات ها از بودجه افزایش یابد البته نه از محل افزایش نرخ ها و فشار بیشتر بر مودیان موجود ، بلکه با شناسایی آن بخش از اقتصاد که هم اکنون از مالیات مستثنی یا معاف است یا ما از آن مغفول مانده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوبخت : سهم مالیات ها در درآمدهای دولت باید افزایش یابد

نوبخت : سهم مالیات ها در درآمدهای دولت باید افزایش یابد