مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 14:502016-05-28اقتصادي

رقابت ایده های ورزشی با حمایت فرابورس ایران


نخستین رویداد ایده بازار فناوری و تجهیزات ورزشی به منظور جمع آوری ایده های علمی و ارتقای سطح فناوری ها و تجهیزات ورزشی با حمایت فرابورس ایران برگزار شد.

- به نقل از فرابورس ایران، در این رویداد علمی که برای نخستین بار با شرکت اختراعات و فناوری های مرتبط با تجهیزات ورزشی در پژوهشگاه علوم ورزشی وزارت علوم در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد، از بین بیش از 155 ایده ارسالی و اختراع رسیده به دبیرخانه، 8 ایده برتر به مرحله پایانی راه یافت و در مقابل داوران برای سرمایه گذاران و دانشجویان ارائه شد.

در ابتدای این مراسم، رضا قره خانلو رییس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم با اشاره به اهداف برگزاری این ایده بازار، محورهای این رویداد را مهندسی بیومکانیک، مهندسی و فناوری ورزشی، مهندسی پزشکی، تجهیزات توانبخشی ورزشی، نرم افزار های ورزشی ، ابزارهای تمرینی و کمک تمرینی رشته های ورزشی عنوان کرد.

ایده های منتخب شامل لباس ورزشی هوشمند، دستگاه بدنسازی همه کاره ایزومتریک، دستگاه سنجش تراریختگی و اجرا در مهارت های ادراکی و حرکتی و کیف کوله هوشمند کوهنوردی در بخش اول و پنجه های مصنوعی کربنی برای راه رفتن و دویدن معلولین، ربات هوشمند توانبخشی اندام تحتانی، دستگاه اندازه گیری ضربان قلب، شتاب، سرعت، تعداد گام و مسافت طی شده ورزشکارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت ایده های ورزشی با حمایت فرابورس ایران

رقابت ایده های ورزشی با حمایت فرابورس ایران