مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 14:462016-05-28فرهنگي

جشن 74 سالگی کامبیز درمبخش در تولدِ ماه


سیزدهمین نشست صمیمانه هنرمندان شامگاه 7 خرداد به مناسبت زادروز «کامبیز درمبخش» در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برگزار شد.

- سیزدهمین نشست صمیمانه هنرمندان شامگاه 7 خرداد به مناسبت زادروز کامبیز درمبخش در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران تسنیم پویا ، جشن 74 سالگی کامبیز درمبخش با حضور محمود صلاحی رییس سازمان فرهنگی هنری ، امیر عبدالحسینی معاون هنری و شهرام بابایی مدیر هنرهای تجسمی و امور موزه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بهرام کلهر نیا، قباد شیوا، مسعود فروتن، مجید مظفری، عباس مشهدی زاده، داوود شهیدی و جمعی از هنرمندان و هنردوستان در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برگزار شد.

صلاحی: تولد ماه بهانه ای برای دیدار هنرمندان محمود صلاحی ضمن خیر مقدم به میهمانان و هنرمندان حاضر در مراسم، از برگزاری برنامه تولد ماه اظهار خوشحالی کرد و گفت: اگر یک برنامه برگزار کنیم با جمعیتی بیشتر و با حضور هنرمندان بیشتر شاید تنها گوشه ای از فعالیت های 50 ساله کامبیز درمبخش بیان شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این مراسم دیدار با هنرمندان و خانواده آنها از نزدیک است و تولد به این معنا نیست که شاهد یک سال بزرگتر شدن یک هنرمند باشیم بلکه می خواهیم شاهد یک سال تولید هنر بیشتر از او باشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن 74 سالگی کامبیز درمبخش در تولدِ ماه

جشن 74 سالگی کامبیز درمبخش در تولدِ ماه