مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 14:062016-05-28دانش

اولین جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه پیام نور دهدشت برگزار شد


رییس دانشگاه پیام نور مرکز دهدشت روز جمعه در آیین برگزاری اولین جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه پیام نور دهدشت گفت: این دانشجویان ورودی های 90 و 91 دانشگاه بودند.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی آذری، رییس دانشگاه پیام نور مرکز دهدشت روز جمعه در آیین برگزاری اولین جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه پیام نور دهدشت گفت: این دانشجویان ورودی های 90 و 91 دانشگاه بودند.

وی افزود: فارغ التحصیلی اتمام یک دوره و وارد شدن به مرحله جدیدی از زندگی است که در آن حس مسئولیت پذیری تکامل یافته و فرصت ایفای نقش و تکمیل تجارب بدست می آید.

رییس دانشگاه پیام نور مرکز دهدشت تصریح کرد: با توجه به پتانسیل بالای دانشگاه پیام نور و آشنا بودن دانشجویان با قوانین آموزشی و ساختار دانشگاه و امکانات آموزش الکترونیکی با تلاش و پشتکار می توانند مقاطع تحصیلی بالاتر را نیز در دانشگاه پیام نور طی کرده و در جهت خدمت رسانی به جامعه گام بردارند.

آذری بیان داشت: 3050 دانشجو در 31 کد رشته در دانشگاه پیام نور مرکز دهدشت مشغول تحصیل هستند.

اولین آیین دانش آموختگی دانشگاه پیام نور مرکز دهدشت با حضور اساتید، دانشجویان، مسئولان و خانواده دانشجویان با اجرای برنامه های شاد فرهنگی در مجتمع فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه پیام نور دهدشت برگزار شد

اولین جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه پیام نور دهدشت برگزار شد