مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 14:062016-05-28پزشكي

جزییات جمع آوری نوعی «پنی سیلین» آلوده


سازمان غذا و دارو اعلام کرد که نوعی پنی سیلین به علت احتمال آلودگی و ایراد در فرمولاسیون دارویی از سطح عرضه جمع آوری و به شرکت تولید کننده عودت داده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسلامت خبرگزاری تسنیم"، معاونت غذا و دارو علوم پزشکی دانشگاه تبریز اعلام کرد: ویال پنی سیلین شرکت داروسازی جابربن حیان با سری ساخت 4M 1404 و تاریخ تولید 3/2016 به علت احتمال آلودگی و ایراد در فرمولاسیون داروی از سطح عرضه جمع آوری می شود.

در اطلاعیه ای اعلام شد: به آگاهی می رساند که جمع آوری دارو از سطح عرضه (ریکال دارو)، در سراسر دنیا امری مرسوم و طبیعی بوده و برای هر دارویی که ایراداتی در فرمولاسیون، بسته بندی، نگهداری و .

داشته باشد با اطلاع رسانی سریع و به موقع این فراخوانی از سطح عرضه صورت می پذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایفدونا - در مورد ویال پنی سیلین 000/200/1 واحد شرکت داروسازی جابر ابن حیان با سری ساخت 4M 1404 و تاریخ تولید 3/2016 نیز برابر اطلاع رسانی به عمل آمده توسط سازمان غذا و دارو و به علت احتمال آلودگی و ایراد در فرمولاسیون داروی مذکور از سطح عرضه جمع آوری و به شرکت تولید کننده عودت داده می شود.

ضمناً از واحدهای بهداشتی و درمانی دولتی و خصوصی و داروخانه های موجود در استان آذربایجان شرقی موردی از خرید داروی مذکور گزارش نشده است و جای هیچگونه نگرانی در این مورد وجود ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جمع آوری نوعی «پنی سیلین» آلوده

جزییات جمع آوری نوعی «پنی سیلین» آلوده