مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 13:412016-05-28فرهنگي

فراخوان بیست و سومین دوره کتاب سال دانشجویی اعلام شد


فراخوان بیست و سومین دوره کتاب سال دانشجویی و دومین دوره انتخاب کتاب سال دانشجویان فارسی نویس از سوی دبیرخانه دائمی جشنواره کتاب سال دانشجویی اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ بنابراین فراخوان، دانشجویان مولف و مترجم فرصت دارند تا اول شهریورماه سال جاری آثار خود را به دبیرخانه کتاب سال دانشجویی ارسال کنند.

این جشنواره هر ساله همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و با هدف ایجاد نشاط علمی در مراکز علمی و دانشگاهی کشور، جلب همکاری و حمایت ناشران حوزه دانشگاهی، به منظور چاپ آثار دانشجویی، تقویت بنیه علمی دانشجویان، با ارائه آثار مکتوب و حمایت از دانشجویان نوقلم برای تولید اندیشه های جدید برگزار می شود.

شرایط شرکت در بیست و سومین دوره کتاب سال دانشجویی بر اساس فراخوان بیست و سومین دوره کتاب سال دانشجویی همزمانی دوره تحصیل دانشجو با زمان چاپ و انتشار اثر، امکان شرکت تمامی مقاطع تحصیلی، دارا بودن مشخصات عمومی کتاب برای اثر منتشر شده، انتشار کتاب در سال 93 تا 95 و ارسال دوجلد از کتاب به دبیرخانه، الزامی بودن ارسال کپی متن اصلی آثار ترجمه شده و نامحدود بودن ارسال تعداد عناوین و موضوعات، از شرایط ارائه اثر به دبیرخانه کتاب سال دانشجویی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان بیست و سومین دوره کتاب سال دانشجویی اعلام شد

فراخوان بیست و سومین دوره کتاب سال دانشجویی اعلام شد