مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 13:402016-05-28دانش

شورای صنفی دانشگاه ها فعالیت سیاسی ندارد


معاون امور دانشجویان داخل وزارت علوم گفت: اگر شورای صنفی دانشگاه ها در حوزه سیاسی فعالیت داشته باشد فعالیت شورا به حالت تعلیق درمی آید و فرد و یا شورا از مشروعیت خارج می شود.

- ابوالحسن ریاضی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما" افزود: آیین نامه شورای صنفی دانشگاه ها بعد از چند ماه به امضا وزیر علوم رسید و به دانشگاه ها ابلاغ شد.

وی درپاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر انتشار نامه ای که برخی از انجمن های اسلامی دانشگاه ها، تحت عنوان حذف بخش مهمی از این آیین نامه به دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال شده است افزود: شورای صنفی دانشگاه ها فعالیت سیاسی ندارد.

ریاضی درباره حوزه فعالیت شورای صنفی دانشگاه ها گفت: تغذیه، خوابگاه های دانشجویی و تربیت بدنی برخی از فعالیت های این شورا محسوب می شود بطوری که شورای صنفی یک بازوی قدرتمند برای بهبود وضعیت دانشجویان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ما در بخشی از نامه اعضای برخی از انجمن های اسلامی دانشگاه ها به دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی آمده است: باتوجه به آیین نامه جدید شوراهای صنفی دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور که چندی پیش از سوی وزیر محترم علوم به دانشگاه ها ابلاغ شده است نکته ای مورد توجه می باشد: در بخش قوانین مربوط به انتخابات شوراهای صنفی مهم ترین و اصلی ترین شرط که همان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای صنفی دانشگاه ها فعالیت سیاسی ندارد

شورای صنفی دانشگاه ها فعالیت سیاسی ندارد