موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - سربازان فراري - تامين اجتماعي - دانشگاه صنعتي شريف - مددجويان بهزيستي - مستمري مددجويان - دانشگاه صنعتي - بازنشستگان كشوري - همسان سازي حقوق بازنشستگان - امير قلعه نويي - جلال روح الله نژاد - نيكلاي ملادنوف - دوشان ولاهوويچ - محمدرضا انبيايي - شهر ايلام - توصيه هاي سلامت - موسيقي كرمانجي شمال خراسان - اسقاط خودروهاي فرسوده - گرندپري مجارستان - روابط عمومي ايرانسل - آرش اسحاقي - منطقه فتح المبين - نقص امنيتي در واتس اپ

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 13:362016-05-28فرهنگي

اکران بهترین فیلم آسیایی جشنواره توکیو 2014 در هنر و تجربه شیراز


فیلم «بدون مرز» که عنوان بهترین فیلم آسیا در جشنواره توکیو 2014 را در کارنامه خود دارد در گروه هنر و تجربه در تالار حافظ شیراز اکران می شود.

- فیلم بدون مرز که عنوان بهترین فیلم آسیا در جشنواره توکیو 2014 را در کارنامه خود دارد در گروه هنر و تجربه در تالار حافظ شیراز اکران می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، فیلم بدون مرز که عنوان بهترین فیلم آسیا در جشنواره توکیو 2014 و جایزه بهترین کارگردان جوان در جشنواره فیلم صوفیا سال 2015 را در کارنامه خود دارد، سه شنبه 11 خردادماه سانس 16 در گروه هنر و تجربه در تالار حافظ شیراز اکران می شود.

این فیلم نخستین اثر امیرحسین عسگری و از 11 اردیبهشت در گروه فیلم های هنر و تجربه قرار گرفته است، روایتی از زندگی پسربچه ای است که هر روز برای ماهی گیری پا به کشتی به گل نشسته ای در نقطه صفر مرزی می گذارد.

او کشتی را به محلی برای آرامش خود تبدیل کرده است اما حضور غریبه ای این آرامش را بر هم می زند.

این فیلم کم کاراکتر و کم دیالوگ روایت تازه ای از روابط تغییر یافته ایران و عراق در حاشیه حمله آمریکا به این کشور است.

بدون مرز زبان بصری را برای روایت برگزیده و از شیوه مرسوم دیالوگ محوری در سینما پیروی نمی کند.

در این فیلم کشتی به گل نشسته و حضور هر روز پسرک در آن به نوعی هویت یابی شخصیت اصلی فیلم را نشان می دهد و صید ماهی بهانه ای برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران بهترین فیلم آسیایی جشنواره توکیو 2014 در هنر و تجربه شیراز

اکران بهترین فیلم آسیایی جشنواره توکیو 2014 در هنر و تجربه شیراز