مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 13:112016-05-28سياسي

توجه به فرهنگ و اقتصاد مقاومتی اولویت مجلس دهم است


رهبری در پیام امروزشان بر این دو موضوع مهم تاکید کردند و قطعا هر دو وجه مهم است زیرا فرهنگ زیربنا بوده و اقتصاد مسئله مهم برای کشور است از این رو در ابتدای کار مجلس، - کمیسیون ها با استراتژی روشن می توانند بر موضوع اقتصاد مقاومتی متمرکز شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، علی لاریجانی ظهر امروز پس از حضور در مزار شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای 72 تن، به همراه منتخبان مجلس دهم در جمع خبرنگاران گفت: همانطوری که منتخبان در نشست امروز قسم نامه را قرائت کرده و تعهد خودشان را نشان دادند، صیانت از آرمان های انقلاب و استقلال کشور به عنوان اصول و بنیان های جمهوری اسلامی از وظایف نمایندگان و مجلس است.

منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: براساس آیین نامه داخلی مجلس نمایندگان پس از اتمام مراسم افتتاحیه پارلمان با حضور در مزار شهدا پیوند و تعهد خودشان را به شهدا اعلام می کنند از این رو قطعا این امر بسیار مهم بوده زیرا شهدا نماد اصلی دفاع از انقلاب و کشور هستند و این کار امری خوب و ارزنده است.

وی با اعلام اینکه مجلس دهم از لحاظ نشاط کاری و تخصص دارای تنوع های بسیار است، گفت: نمایندگان بعد از مراسم افتتاحیه آمدند که با شهدای عزیز به ویژه شهدای نامدار جمهوری اسلامی تجدید پیمان کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به فرهنگ و اقتصاد مقاومتی اولویت مجلس دهم است

توجه به فرهنگ و اقتصاد مقاومتی اولویت مجلس دهم است