مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 11:162016-05-28سياسي

استاندار کردستان: روابط عمومی ها پیشانی هر سازمانی در ارتباط متقابل با مردم هستند


سازمان ها باید معتقد باشند که پیشانی هر سازمان و ارگانی در ارتباط متقابل با مردم روابط عمومی ها هستند.

- روابط عمومی ها پیشانی هر سازمانی در ارتباط متقابل با مردم هستند استاندار کردستان گفت: سازمان ها باید معتقد باشند که پیشانی هر سازمان و ارگانی در ارتباط متقابل با مردم روابط عمومی ها هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از سنندج، عبدالمحمد زاهدی پیش از ظهر امروز در گردهمایی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان کردستان که به مناسب هفته روابط عمومی در سالن شهدای دولت استانداری کردستان برگزار شد، اظهار داشت: هر سازمان و جامعه ای برای حرکت در مسیری نیازمند شناخت هدف است و اگر هدف شناخته شود طبیعتاً راه نیز به درستی انتخاب خواهد شد.

وی افزود: امروزه تجارب مدیریتی و سازمانی انسان ها از قرن های گذشته در همه جوامع نشان دهنده این است که برای رسیدن به یک کارکرد مناسب و برون داد قابل قبول هر سازمان و تشکیلاتی نیازمند آن است که مقصد را به درستی شناسایی و تعریف کند و برای رسیدن به این مقصد به طبع آن باید مسیر نیز به درستی مشخص شود.

زاهدی اظهار داشت: برای اینکه سازمان ها این مسیر را به درستی طی کنند باید نقش روابط عمومی ها را درک کرده و معتقد باشند که پیشانی هر سازمان و ارگانی در ارتباط متقابل با مردم روابط عمومی ها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کردستان: روابط عمومی ها پیشانی هر سازمانی در ارتباط متقابل با مردم هستند

استاندار کردستان: روابط عمومی ها پیشانی هر سازمانی در ارتباط متقابل با مردم هستند