مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 11:112016-05-28سياسي

امسال سالی سرنوشت ساز برای نظام مالیاتی کشور است


رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور سال 95 را سالی سرنوشت ساز برای نظام مالیاتی و مردم عنوان کرد و گفت: افزایش درآمدها، کاهش هزینه های وصول، افزایش کارآیی و تعامل با مردم، - از مهمترین سیاست های سازمان امور مالیاتی کشور در سال جاری به شمار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" به نقل از رسانه مالیاتی، سید کامل تقوی نژاد در اجلاس سراسری مدیران مالیاتی گفت: امسال بحث تعامل با مردم و مودی محوری جزو رویکردهای اصلی ماست و بازسازی وجهه سازمان در جامعه و ایجاد وجهه ای مثبت و قابل اعتماد، در دستور کار ما قرار گرفته است.

وی اقداماتی همچون عدم افزایش مالیات صاحبان مشاغل بابت عملکرد سال 94 و بخشودگی جرایم قابل بخشش را در راستای تحقق این مهم عنوان کرد و گفت: توافق با اصناف باعث شد تا جو روانی آرام و رضایت بخشی در میان اصناف و مشاغل برقرار گردد.

تقوی نژاد همچنین اصلاح قانون مالیات ها و کاهش تعداد طبقات و نرخ های مالیاتی را نیز از جمله اقدامات دیگری برشمرد که به منظور افزایش رضایت مندی مودیان به اجرا در آمده و خاطرنشان کرد: با همین رویکرد، بحث سلامت نظام مالیاتی به عنوان مهمترین مطالبه مردم و نظام از این سازمان، به صورت جدی در حال پیگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال سالی سرنوشت ساز برای نظام مالیاتی کشور است

امسال سالی سرنوشت ساز برای نظام مالیاتی کشور است