مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 11:052016-05-28اجتماعي

معاون شهردار تهران تشریح کرد: خطر 3 میلیون خودرو برای سلامت 9 میلیون تهرانی


خطر 3 میلیون خودرو برای سلامت 9 میلیون تهرانی " معاون شهردار تهران با اعلام این که دست یآبی به شهر انسان محور منوط به همکاری و همراهی تمام بخش های دست اندرکار است، گفت: حل معضل لجام گسیختگی ترافیک تهران، نه به تنهایی بر عهده مدیریت شهری است و نه مدریریت شهری تا قبل از تحقق مدیریت واحد شهر به تنهایی از عهده آن بر می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران سید جعفر تشکری هاشمی گفت : بر طرف شدن مشکل ترافیک تهران نیازمند همراهی و همکاری سه قوه مقننه، مجریه و قضاییه است و اقدامات موجود مانند مسکّنی مقطعی و موقت عمل می کند و مشکل ترافیک را به صورت اساسی و ریشه ای درمان نمی کند.

وی با اشاره به این که مسائل زیست محیطی و مشکلات ترافیکی، شهروندان را به لبه پرتگاهی از بی توجهی ها رسانده، اظهار کرد: متآسفانه موضوع مهم حمل و نقل پایتخت، چه از سوی مجلس نهم و چه از سوی دولت یازدهم و دولت های نهم و دهم، مورد کم توجهی قرار گرفته و امید است مجلس دهم این مهم را مورد توجه قرار دهد.

تشکری هاشمی با بیان این که در تهران روزانه 3 میلیون دستگاه وسیله نقلیه تردد می کند و 9 میلیون لیتر بنزین مصرف می شود، تصریح کرد: در نتیجه این تردد انبوه و مصرف بالا، ذرات ریز ناشی از سوخت بنزین در خودروهای عموماً آلاینده و پرمصرف وارد ریه 9 میلیون شهروند تهرانی می شود و علاوه بر سلامت جس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون شهردار تهران تشریح کرد: خطر 3 میلیون خودرو برای سلامت 9 میلیون تهرانی

معاون شهردار تهران تشریح کرد: خطر 3 میلیون خودرو برای سلامت 9 میلیون تهرانی