مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 10:562016-05-28اجتماعي

تشکل های صنفی شاغلان ساختمان در استان بوشهر راه اندازی می شود


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: تشکل های صنفی شاغلان در بخش ساختمان در راستای تسریع در امر خدمت رسانی به کارگران ساختمانی در استان بوشهر راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، عبدالرسول کازرونی صبح امروز در نشست بررسی را ه اندازی مهارت های شغلی در آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر با بیان اینکه بر اساس ظرفیت های مناطق آموزش های مهارتی راه اندازی شده اظهار داشت: در راستای توانمندسازی جویندگان اشتغال در مناطق مختلف روستایی و شهری استان بوشهر رشته های مهارت آموزی بر اساس زیرساخت ها راه اندازی شده است.

وی با اشاره به راه اندازی تشکل های صنفی ساختمانی افزود: تشکل های صنفی شاغلان در بخش ساختمان در راستای تسریع در امر خدمت رسانی به کارگران ساختمانی در استان بوشهر راه اندازی می شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر تصریح کرد: در راستای تسریع در امر خدمت رسانی به کارگران ساختمانی تمامی خدمات پروانه مهارت ساختمان اعم از تمدید وتعویض از طریق دفاتر پیشخوان دولت انجام می شود.

کازرونی با بیان اینکه صیانت از حقوق کارگران ساختمانی و پیشگیری از تخلفات احتمالی مورد توجه قرار دارد افزود: در اجرای مسئولیت های موضوع 18 قانون بهبود مستمر کسب و کار و نظارت بر فعالیت تشکل های کارگری فعال در بخش ساختمان خصوصا فرآیند تعیین هویت و معرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل های صنفی شاغلان ساختمان در استان بوشهر راه اندازی می شود

تشکل های صنفی شاغلان ساختمان در استان بوشهر راه اندازی می شود