مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 09:502016-05-28اجتماعي

گلایه مدیر باغ گیاه شناسی از بی مهری شهرداری به این باغ


مدیرباغ گیاه شناسی از بی مهری مدیریت شهری و شهردار تهران به باغ گیاه شناسی گلایه کرد و گفت: دو بار شخصا از قالیباف درخواست کرده ام که برای بازدید از باغ گیاه شناسی به این مکان بیاید اما تاکنون به این باغ نیامده است.

- عادل جلیلی در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان اینکه باغ گیاه شناسی دارای 22 قطعه بخش است، ادامه داد: علاوه بر ارائه گونه های بخش کشور، در بخش های دیگر نیز گونه های گیاهی کشورهای مختلف از جمله آمریکا و.

، همچنین دارویی و سیستماتیک که مختص دانشگاهیان است در این باغ گرد هم آورده شده اند.

وی با بیان اینکه باغ گیاه شناسی در زمینی به متراژ 4000 متر ایجاد شده است، گفت: از سال 47 ایجاد این باغ را آغاز کرده ایم.

مدیر باغ گیاه شناسی با اشاره به اهمیت این باغ و کمک مسئولان شهری به حل مشکلات آن به عدم بازدید قالیباف شهردار تهران از این مجموعه اشاره کرد و گفت: دو بار شخصا نسبت برای دعوت وی برای بازدید از این مجموعه اقدام کرده ام، اما متاسفانه با اینکه بارها قول داده است که از این باغ دیدن کند، اما این مهم محقق نشد.

جلیلی با بیان اینکه دو سال قبل دو عضو شورای شهر (حافظی و حقانی) از نزدیک با بخش های مختلف این باغ آشنا و قول مساعدت و همکاری داده اند، ادامه داد: چند پروژه این باغ برای تکمیل نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه مدیر باغ گیاه شناسی از بی مهری شهرداری به این باغ

گلایه مدیر باغ گیاه شناسی از بی مهری شهرداری به این باغ