مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 09:112016-05-28سياسي

مردم ایران مجلسی را می خواهند که خودسری ها را مهار کند


مردم ایران در پی مجلسی قوی، کارآمد، قدرتمند، قانون گذار هستند که در چارچوب منافع ملی و موازین اسلامی باشد و خودسری ها را مهار کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور کشورمان در نطق خود در اولین جلسه علنی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با درود بر ارواح شهدای مجلس شورای اسلامی از جمله شهید مدرس اظهار داشت: شهید مدرس در راه اسلام جان خود را فدا کرد تا اسلام زنده بماند در این رهگذر به روح بلند امام راحل درود می فرستم که راه مردم سالاری را به ما آموختند و به ما یاد دادند میزان رأی ملت است.

رییس جمهور کشورمان با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در جایگاه رفیعی تحت عنوان رأس امور قرار دارد تصریح کرد: مردم ایران از صد سال گذشته همواره در پی مجلسی قوی، کارآمد و قدرتمند بودند تا در چارچوب منافع ملی و مواضع اسلامی قانونگذاری کرده و خودسری ها را مهار کند.

وی افزود: قوه مجریه و قضاییه از گذشته به صورتی وجود داشت اما با انقلاب مشروطه قوه سومی تحت عنوان مقننه به وجود آمد که مظهر حاکمیت مردم، نظارت عمومی و جایگاهی برای اتصال بخش های مختلف کشور با تنوع سلایق و آراء در یک مرکزیت به نام مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ایران مجلسی را می خواهند که خودسری ها را مهار کند

مردم ایران مجلسی را می خواهند که خودسری ها را مهار کند