مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 08:562016-05-28ورزشي

رشفورد در اولین بازی ملی اش رکورددار شد


مهاجم جوان تیم فوتبال منچستریونایتد در اولین بازی که برای تیم ملی کشورش انجام داد، نام خود را در کتاب رکوردهای این تیم به ثبت رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، تیم ملی فوتبال انگلیس شب گذشته (جمعه) در دیداری دوستانه برابر استرالیا به میدان رفت و موفق شد حریف خود را ورزشگاه لایت، خانه تیم ساندرلند، با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

در این بازی مارکوس رشفورد، مهاجم جوان منچستریونایتد گل نخست را در دقیقه 3 با سانتر منحرف شده رحیم استرلینگ، برای سه شیر زد تا با این گل شانس خود را برای متقاعد کردن روی هاجسون، سرمربی تیم ملی انگلیس برای بردن او به یورو 2016 افزایش دهد.

کار مهمتری که رشفورد با زدن این گل انجام داد، تبدیل شدن به جوان ترین بازیکن انگلیسی بود که در اولین بازی ملی اش گل می زند.

مصدومیت دنی ولبک، مهاجم آرسنال به رشفورد که 18 سال و 208 روز سن دارد، اجازه داد که به اردوی سه شیر راه پیدا کند و پس از آن هم هاجسون ترجیح داد که به مهاجم من یونایتد برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیمش اعتماد کند، اعتمادی که خیلی زود پاداشش را گرفت.

اولین بازی ملی رشفورد به یاد ماندنی تر هم شد وقتی که هواداران حاضر در استادیوم لایت او را هنگام خروجش از میدان ایستاده تشویق کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشفورد در اولین بازی ملی اش رکورددار شد

رشفورد در اولین بازی ملی اش رکورددار شد