مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 08:312016-05-28دانش

ساختمان آزمایشگاه دانشگاه پیام نور رشت 6 سال است که به اتمام نرسیده است


خبرهاحاکی از این است ساختمان آزمایشگاه دانشگاه پیام نور رشت که چیزی نزدیک به شش سال است از شروع ساخت آن گذشته است، علیرغم قول های داده شده به دانشجویان که قرار بود در ترم تحصیلی جاری به اتمام برسد، - هنوز تکمیل نشده است.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، خبرهاحاکی از این است ساختمان آزمایشگاه دانشگاه پیام نور رشت که چیزی نزدیک به 6 سال است از شروع ساخت آن گذشته است علیرغم قول های داده شده به دانشجویان که قرار بود در ترم تحصیلی جاری به اتمام برسد، هنوز تکمیل نشده است.

گویا مشکلات دانشگاه پیام نور با وجود پیگیری های دانشجویان این دانشگاه قرار نیست حل شود و مشکلات همچنان باقیست! برخی از کلاس ها و دروس آزمایشگاه دانشجویان به همین دلیل برگزار نشده و یا در یکی دو جلسه خلاصه شده است که اعتراض دانشجویان را دربر داشت.

وضعیت نامطلوب سلف دانشگاه و سرویس های بهداشتی و همچنین فضای نامناسب دانشگاه را می توان از جمله مشکلات دانشگاه پیام نور رشت نام برد.

البته در سایر شهرستان ها هم مشکلات دانشگاه پیام نور موجود است و عدم تشکیل برخی کلاس ها٬ مناسب نبودن فضای آموزشی٬ استفاده از اساتید غیرمتخصص٬ نبود امکانات اولیه رفاهی٬ کمبود فضای آموزش از مشکلات این دانشگاه ها می با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان آزمایشگاه دانشگاه پیام نور رشت 6 سال است که به اتمام نرسیده است

ساختمان آزمایشگاه دانشگاه پیام نور رشت 6 سال است که به اتمام نرسیده است