مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1395 ساعت 07:562016-05-28فناوري

استقبال 5 شرکت اینترنتی از راه اندازی مرکز IXP/هزینه محتوای داخلی کاهش یافت


مدیران پنج شرکت عرضه خدمات اینترنتی کشور از اقدام وزارت ICT و شرکت ارتباطات زیرساخت برای راه اندازی مرکز IXP جهت توسعه شبکه ملی انتقال اطلاعات و کاهش چشمگیر هزینه محتوای داخلی تقدیر و تشکر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم"، مدیران پنج شرکت شاتل، پارس آنلاین، های وب، پیشگامان و آسیاتک با ارسال نامه مشترکی به محمود واعظی -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- از راه اندازی مرکز IXP به منظور توسعه شبکه ملی انتقال داده توسط شرکت ارتباطات زیرساخت، تقدیر و تشکر کردند.

در این نامه، افزایش کیفیت محتوای داخلی، کاهش چشم گیر هزینه محتوای داخلی، مهاجرت سرورهای ایرانی از خارج کشور به داخل به علت مزیت های قیمتی و کیفیتی که برای آنها وجود داشته، تقویت و توسعه اشتغال در حوزه دیتاسنترها به علت افزایش تقاضا در نتیجه کاهش قیمت تمام شده، تقویت و توسعه اشتغال در حوزه تولید محتوای داخلی به علت مزیت های کیفیتی و قیمتی و افزایش میزان و حجم محتوای داخلی به میزان 700 درصد بیشتر از آنچه که طی ده سال گذشته ایجاد شده از مهمترین دستاوردهای این پروژه ملی شرکت ارتباطات زیر ساخت مطرح شده است.

مدیران پنج شرکت بزرگ عرضه خدمات اینترنت کشور در این نامه که به امضای هر کدام از آنان رسیده، تصریح کرده اند که اجرای موفق این پروژه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال 5 شرکت اینترنتی از راه اندازی مرکز IXP/هزینه محتوای داخلی کاهش یافت

استقبال 5 شرکت اینترنتی از راه اندازی مرکز IXP/هزینه محتوای داخلی کاهش یافت