مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1395 ساعت 18:402016-05-27سياسي

نمایندگان مجلس شهید مدرس را الگوی قرار دهند


نمایندگان مجلس دهم باید آیت الله مدرس را برای خود سرمشق و الگو قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" ، خطیب جمعه تبریز امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به پایان کار مجلس نهم از منتخبان مردم در مجلس دهم خواست همانند آیت الله مدرس شجاع و نترس باشند و همواره برای تحقق حقوق مرم تلاش کنند.

حجت الاسلام حاجی زاده افزود : مردم ایران توقع دارند نمایندگان مجلس مطیع خدا ، پیرو اسلام و پیامبرش باشد نه اسیر هوای نفس .

امام جمعه موقت تبریز تاکید کرد : اقشار مختلف مردم به ویژه حزب اللهی ها ، خانواده شهدا و نمازگزاران انقلاب کردند تا کشور اسلامی باشد و برای تحقق یک کشور اسلامی حتما مجلس هم باید اسلامی باشد.

حجت الاسلام حاجی زاده با اشاره به انتخاب آیت الله جنتی به ریاست مجلس خبرگان رهبری گفت : به یقین مجلس خبرگان رهبری اهداف متعالی انقلاب اسلامی را با قدرت و قوت ادامه خواهد داد.

خطیب نماز جمعه تبریز با تسلیت سالروز ارتحال امام خمینی بنیانگذار انقلاب اسلامی و سالگرد قیام 15 خرداد افزود : حادثه 15 خرداد 42 نقطه عطف تاریخ پر فروغ انقلاب اسلامی است .

وی ادامه داد : امام خمینی (ره) با مجاهدت های مردم و از جان گذشتگی شهیدان ، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و عزت و امنیت کنونی کشور حاصل این انقلاب بزرگ است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس شهید مدرس را الگوی قرار دهند

نمایندگان مجلس شهید مدرس را الگوی قرار دهند