مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1395 ساعت 16:462016-05-27سياسي

امام جمعه لارستان: مراقبت مجلس خبرگان رهبری نظام را بیمه می کند


مجلس خبرگان رهبری موجب بیمه شدن نظام و خنثی سازی توطئه های دشمنان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از لارستان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمختار موسوی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار یکی از ویژگی های اساسی یک سیاستمدار را تبعیت نکردن از فرهنگ و هنر دشمنان دانست و افزود: ما می توانیم با تکیه بر تمدن چند هزار ساله کشورمان فرهنگ و هنر خودمان را برای دیگران الگو کنیم، نه آن که دچار غرب زدگی شویم و فقط به تقلید مبادرت کنیم.

امام جمعه لارستان علت اصلی دشمنی استکبار با نظام اسلامی را ایدئولوژی آن دانست و تصریح کرد: تشکیل حکومت اسلامی توسط حضرت امام(ره) با حمایت و پشتیبانی مردم، یک نوع حکومت جدید در ادبیات سیاسی دنیا وارد کرد و این نظام به الگویی برای سایر کشورها بدل شد.

وی با بیان اینکه شکل گیری نظام حکومت جمهوری اسلامی ایران حکومت های لیبرال دموکراتیک دنیا را با چالش جدی روبرو کرده است، خاطرنشان کرد: تنها راه ماندگاری و استقلال انقلاب پایداری بر مبنای ایدئولوژیکی اسلامی است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به جلسه اخیر مجلس خبرگان رهبری، این مجلس را حاصل یک آینده نگری توسط حضرت امام خمینی(ره) دانست و ادامه داد: تشکیل مجلس خبرگان رهبری باعث بیمه شدن نظام و خنثی سازی توطئه های دشمنان این نظام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه لارستان: مراقبت مجلس خبرگان رهبری نظام را بیمه می کند

امام جمعه لارستان: مراقبت مجلس خبرگان رهبری نظام را بیمه می کند