مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1395 ساعت 15:302016-05-27سياسي

کلان ­نگری و همراهی دولت، مهم ترین رسالت نمایندگان مجلس


امام جمعه موقت یزد با اشاره به نقش دو مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در راستای پیشبرد اهداف کلان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: - کلان نگری و همراهی دولت، مهم ترین رسالت نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه یزد، حجت السلام محمدحسن معزالدینی در خطبه های امروز(جمعه هفتم خردادماه ) با اشاره به ضرورت مشارکت جوانان در مدیریت اجتماعی جامعه اسلامی، اظهار کرد: موقعیت جوانی فرصتی برای پیشرفت به سمت تعالی و رسیدن به اهداف کلان بشریت در زمین است.

وی رقیق بودن قلب، قدرتمند بودن و محبت داشتن را از ویژگی­ های روحی جوانان دانست و خاطرنشان کرد: حفظ جایگاه جوان و وقار جامعه در عصر امروز، مستلزم توجه ویژه جوانان به سه جریان معرفت­ آموزی، نفع رسانی و کسب تجربه به وسیله هم­کلامی با سالمندان است.

امام جمعه موقت یزد کسب مهارت زندگی را از دیگر ضرورت­ های تربیت جوانان در جامعه دانست و ادامه داد: کم کاری و روند اشتباه سیستم آموزشی کشور، منشأ اصلی عدم آگاهی جوانان از مهارت­ های زندگی است.

مسئولان، بیش از پیش نسبت به کنترل بازار اقدام کنند معزالدینی با اشاره به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: مسئولان و دست­ اندرکاران اجرایی، بیش از پیش نسبت به کنترل وضع بازار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلان ­نگری و همراهی دولت، مهم ترین رسالت نمایندگان مجلس

کلان ­نگری و همراهی دولت، مهم ترین رسالت نمایندگان مجلس