مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1395 ساعت 14:302016-05-27اقتصادي

2000 میلیارد تومان سرمایه گذاری در زیرساخت های گردشگری استان کرمان


اختتامیه جشنواره عکس گردشگری با حضور مدیرکل میراث فرهنگی و رییس کمیسیون گردشگری استان و جمعی از مسئولان استانی در محل فرهنگسرای کوثر کرمان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کویر، محمود وفایی ، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان در این آیین گفت: هم اکنون شرایط و فضای ارتباطی بسیار خوبی در کنار استاندار، مسئولان استانی و فعالان حوزه گردشگری در فضای مجازی ایجاد شده است.

وی افزود: در گذشته کمبودهایی در مسیر حرکت توسعه گردشگری استان وجود داشت که خوشبختانه امروز بسیاری از این موارد برطرف شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان بابیان این که در مسیر خوبی از توسعه استان قرار گرفتیم، افزود: در ابتدای راه هستیم و باید با صبر، حوصله، همکاری و تعصبی که به استان داریم به اهداف عالیه استان برسیم.

وفایی تصریح کرد: استان کرمان جزو چهار استان برتر کشور در زمینه آثار تاریخی، طبیعی و گردشگری کشور است بطوری که می توانیم بگوییم همه خصوصیات ایران بزرگ را در خودش جا داده است.

وی ادامه داد: بسیاری از گردشگران دیگر کرمان را به عنوان استانی خشک نمی شناسند بلکه این استان را به عنوان استانی چهار فصل در اولویت پکیج گردشگری خود قرار داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2000 میلیارد تومان سرمایه گذاری در زیرساخت های گردشگری استان کرمان

2000 میلیارد تومان سرمایه گذاری در زیرساخت های گردشگری استان کرمان