مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1395 ساعت 13:252016-05-27سياسي

دستاوردهای مهم مجلس نهم در گفت وگو با شهباز حسن پور


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به سیاست مجلس نهم مبنی بر مشارکت حداکثری مردم در ساخت کشور، معتقد است: یکی از دلایل اصلی که آمریکا و اروپا حاضر به مذاکره با ایران گردیدند، - اقتدار مجلس شورای اسلامی بود که به نمایندگی از ملت بزرگ ایران از خود به نمایش گذاشت.

شهباز حسن پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، با اشاره به برخی از دستاوردهای مهم مجلس نهم، گفت: مجلس نهم با وجود همه فراز و نشیب هایی که در کشور وجود داشت، یک مجلس موفق بود، بطوریکه توانست در اوج تحریم ها ریل گذاری خوبی برای ثبات کشور انجام دهد.

وی با بیان اینکه ارزشمندترین اقدام مجلس نهم، مساله هسته ای است و اظهار کرد: در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری؛ مجلس نهم سعی کرد، دور از هر گونه هیاهو و جنجالی بحث مساله هسته ای را به نحو احسن، راهبری کند، بطوریکه در هر زمان که تیم مذاکره کننده به حمایت نیاز داشت، اکثریت در یک فضای آرام با صدور قطعنامه ها و تصویب قوانین از تیم مذاکره حمایت کردند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصلی ترین و تاریخی ترین دستاورد مجلس نهم، تصویب برجام در مجلس شورای اسلامی افزود: در بحث برجام نیاز بود که کمیته های تخصصی تشکیل و کارهای تخصصی را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای مهم مجلس نهم در گفت وگو با شهباز حسن پور

دستاوردهای مهم مجلس نهم در گفت وگو با شهباز حسن پور