مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1395 ساعت 12:562016-05-27سياسي

امام جمعه شهربابک: نمایندگان مجلس به فکر خودکفایی و استقلال ایران باشند


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تصویب قوانین فقط رضایت خدا را در نظر گرفته و با ایستادگی مقابل جهانخواران به فکر خودکفایی و استقلال همه جانبه ایران اسلامی باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از شهربابک، حجت الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته به جایگاه مساجد و کارکرد دینی و سیاسی این اماکن مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: در صدر اسلام مساجد نماد تلفیق دین و سیاست بوده و متولیان و امامان جماعت باید از این پایگاه عبادت و سیاست بهترین بهره برداری را در تبلیغ و ترویج مکتب اسلام و جذب اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان کنند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جهاد کبیر یعنی اطاعت نکردن از کفار و دشمن و مبارزه با جبهه دشمن در میدان های مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی.

منتظری اقدام انقلابی مجلس خبرگان در انتخاب آیت الله جنتی به عنوان رییس مجلس خبرگان مورد ستایش قرار داد و عنوان کرد: مجلس خبرگان با توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی مجلسی انقلابی، بصیر و رهرو امام خمینی(ره) و با تمام توان در مقابل آمریکا و انگلیس خواهد ایستاد.

امام جمعه شهربابک به توصیه های امام راحل و مقام معظم رهبری به نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: انتظار امام راحل و رهبر فرزانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شهربابک: نمایندگان مجلس به فکر خودکفایی و استقلال ایران باشند

امام جمعه شهربابک: نمایندگان مجلس به فکر خودکفایی و استقلال ایران باشند