مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1395 ساعت 12:562016-05-27سياسي

همایش بانوان حماسه ساز اقتصاد ایران برگزار می شود


دبیراجرایی همایش بانوان حماسه ساز اقتصاد ایران گفت: همایشی با عنوان بانوان حماسه ساز اقتصاد ایران برای بررسی چالش های اشتغال بانوان در روز هفتم خردادماه در تهران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، مرجان بلاژ گفت: بسیاری از بانوان توانایی بالقوه ای در عرصه ی اقتصادی دارند اما موفق عمل نمی کنند که با بررسی های انجام شده در ایران مشخص می شود که خود باوری لازم را ندارند.

وی افزود:در این راستا تصمیم گرفته شد با آگاه کردن این بخش از جامعه تاثیری هرچند کوچک در موفقیت آنها داشته باشیم و در این زمینه همایشی برپا کنیم.

دبیراجرایی همایش بازاریابی شبکه ای بانوان حماسه ساز اقتصاد ایران ادامه داد: در روز هفتم خردادماه 1395 همایشی با عنوان بازاریابی شبکه ای با نام بانوان، حماسه ساز اقتصاد ایران توسط بخش خصوصی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در این همایش به بررسی چالش های زنان شاغل و البته کسانی که دوست دارند منبع درآمد داشته باشند پرداخته می شود.

بلاژ افزود: دلایل موفقیت کمتر زنان در عرصه های اقتصادی و بسیاری از نکاتی که یک زن می تواند به مقام مدیریت و رهبری دست پیدا کند و در شغل خود یک حماسه ساز باشد بررسی می شود.

انتهایی پیام//


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بانوان حماسه ساز اقتصاد ایران برگزار می شود

همایش بانوان حماسه ساز اقتصاد ایران برگزار می شود