مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1395 ساعت 12:052016-05-27دانش

30 هزار دانشجوی بومی دانشگاه پیام نور آماده تحقق بخشیدن به اقتصاد مقاومتی استان


رییس دانشگاه پیام نور استان کرمان از آمادگی دانشگاه پیام نور با داشتن 30 هزار دانشجوی بومی برای تحقق کردن اقتصاد مقاومتی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، حسین رشیدی نژاد در دومین جشنواره تقدیر از دانشجویان برتر دانشگاه پیام نور استان کرمان در تالار عاشورای این دانشگاه گفت: دانشگاه پیام نور با داشتن 700 هزار نفر دانشجو در اقصی نقاط کشور در حال فعالیت است.

وی از کسب رتبه اول کیفیت آموزشی توسط دانشگاه پیام نور خبر داد و افزود: دانشگاه پیام نور در کنار دانشگاه های صنعتی شریف و علوم پزشکی تهران به دلیل رعایت سرفصل های وزارت علوم موفق به کسب این رتبه شد.

رشیدی نژاد به بازدید وزیر علوم از نمایشگاه دستاوردهای فناوری دانشگاه پیام نور در تهران اشاره و اظهار کرد: وزیر علوم در این بازدید فعالیت های علمی، فرهنگی، پژوهشی، اختراعات و اجرای روش های نوین آموزش الکترونیکی دانشگاه پیام نور را قابل تقدیر دانست.

وی تصریح کرد: همچنین رییس دانشگاه پیام نور کشور از راه اندازی تلویزیون تعاملی IPTV در این دانشگاه خبر داد که این تلویزیون علاوه بر ارایه دروس محتوای فرهنگی، علمی، پژوهشی و غیره را در زمان فراغت دانشجویان عرضه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 هزار دانشجوی بومی دانشگاه پیام نور آماده تحقق بخشیدن به اقتصاد مقاومتی استان

30 هزار دانشجوی بومی دانشگاه پیام نور آماده تحقق بخشیدن به اقتصاد مقاومتی استان