مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1395 ساعت 11:402016-05-27ورزشي

اشک های حسرتی که به انگیزه تبدیل شد


رقابت های انتخابی المپیک از فردا با دیدار تیم های ایران و استرالیا آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛" چهار سال پیش این استرالیایی ها بودند که وقتی ملی پوشان کشورمان در یک قدمی المپیک 2012 لندن قرار گرفتند آن ها را با اختلاف 2 امتیازی متوقف و اشک حسرت را به دیدگان همه والیبال دوستان تحمیل کردند.

اشک هایی که ملی پوشان در حسرت راهیابی به ویترین برترین های جهان ریختند حال باعث شده تا آن ها بخواهند فردا بازی حیثیتی و آبرومندی را به نمایش بگذارند و اجازه ندهند رقیب شان از کوچکترین فرصت برای امتیازآوری استفاده کند چرا که نمی خواهند دوباره آن زهر تلخ را بنوشند و در حسرتی طولانی روزگار بگذرانند.

اگر بنا بود همچون کنفدراسیون های اروپا، آفریقا و آمریکای جنوبی 2 تیم برتر مسابقات قهرمانی قاره به جام جهانی راه پیدا کند، حالا استرالیا رنگ ژاپن 2015 را به خود نمی دید٬ اما فدراسیون جهانی تصمیم گرفت 2 تیم برتر آسیا در رده بندی جهانی والیبال را به عنوان نمایندگان این قاره در جام جهانی بپذیرد و همین شد که استرالیا به عنوان تیم دوم قاره کهن شانس حضور در جام جهانی را پیدا کرد.

که این موضوع شاید به درخشش سال گذشته این تیم در لیگ جهانی برمی گردد که موفق شد با غلبه بر فرانسه در فینال گروه 2 لیگ جهانی، جواز حضور در مرحله نهایی گروه 1


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشک های حسرتی که به انگیزه تبدیل شد

اشک های حسرتی که به انگیزه تبدیل شد