مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1395 ساعت 09:362016-05-27سياسي

مسئولان ظرفیت های درون کشور در اقتصاد مقاومتی را نادیده می گیرند


رییس مجمع عالی بسیج سپاه قدس استان گیلان گفت: مسئولان به جای اینکه تحلیل و فکر کنند و برای اقتصاد مقاومتی راهکار ارائه دهند نگاه به بیرون از کشور دارند و ظرفیت های درون کشور را نادیده می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، نظرعلی علی زاده شب گذشته در مراسم یادبود سردار شهید محمد ناظری که در آستان سیدمحمدکیاکلایه این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: برگزاری چنین مراسم هایی نشانگر قدردانی مردم از کسانی است که برای ماندگاری و پایداری انقلاب جان خود را فدا کردند.

وی با بیان اینکه سردار ناظری عمر خود را صرف دفاع از انقلاب و ارزش های اسلامی کرد افزود: در هر صحنه ای که شهید ناظری احساس می کرد حضور لازم است همواره پیش قدم بود؛ زندگی این شهید سراسر ایثار، فداکاری و رشادت بود.

رییس مجمع عالی بسیج سپاه قدس استان گیلان با تأکید بر پایبندی به ارزش های انقلاب و اطاعت از ولایت فقیه عنوان کرد: امام خامنه ای دیده بان انقلاب است و هر جا که لازم باشد رهبر معظم انقلاب تذکرات لازم را به مسئولین و مردم اعلام می کنند.

علی زاده انقلابی بودن و انقلابی ماندن را از توصیه های مؤکد رهبر معظم انقلاب اعلام کرد و گفت: نیروهای انقلاب باید پیچیدگی زمانه را بشناسند و درک کنند؛ گاهی در درون روند حرکت انقلاب با افکاری روبه رو هستیم که نگاهشان جای دیگری جز انقلاب است و تلاش می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان ظرفیت های درون کشور در اقتصاد مقاومتی را نادیده می گیرند

مسئولان ظرفیت های درون کشور در اقتصاد مقاومتی را نادیده می گیرند