مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1395 ساعت 09:352016-05-27اجتماعي

ثبت نام نقل و انتقال فرهنگیان به 10 خرداد موکول شد


مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش گفت: ثبت نام برای نقل و انتقال فرهنگیان به10 خردادماه موکول شد؛ بر این اساس امکان انتقال موقت به پایتخت طبق شرایطی وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرتهران، سیدحسن حسینی، اظهار داشت: ثبت نام برای نقل و انتقال فرهنگیان که پیش از این قرار بود از تاریخ اول خرداد اجرایی شود، به دلیل آماده نبودن سایت به تاریخ 10 خرداد 95 موکول شد.

وی در پاسخ به این پرسش آیا امکان نقل و انتقال نیرو به شهر تهران وجود دارد؟ گفت: طبق ماده 65 قانون برنامه پنجم توسعه ورود نیرو به کلانشهرها ممنوع است.

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش گفت: انتقال موقت به کلان شهرها امکانپذیر است و برای شهر تهران در دوره ابتدایی به آموزگار زن نیاز داریم و در سایر پایه ها نیز امکان انتقال موقت نیروی مرد به پایتخت وجود دارد.

براساس این گزارش، شرایط و مقررات انتقال موقت بدین شرح است: - دارا بودن حداقل سه سال سابقه خدمت تمام وقت در آموزش و پرورش تا تاریخ 31 شهریور 95 به موجب حکم کارگزینی برای مستخدمین رسمی، آزمایشی و پیمانی.

- مستخدمینی که در سال تحصیلی 96 - 95 جهت ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر در رشته های مورد نیاز آموزش و پرورش در دانشگاه های دولتی (غیر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام نقل و انتقال فرهنگیان به 10 خرداد موکول شد

ثبت نام نقل و انتقال فرهنگیان به 10 خرداد موکول شد