مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1395 ساعت 09:112016-05-27پزشكي

راه های ورود بیماری زیکا در استان بوشهر مسدود شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با برگزاری همایش تخصصی آشنایی پزشکان و کارشناسان بهداشتی با بیماری "زیکا" در بوشهر راه های ورود این بیماری در استان بوشهر مسدود شد.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با برگزاری همایش تخصصی آشنایی پزشکان و کارشناسان بهداشتی با بیماری "زیکا" در بوشهر راه های ورود این بیماری در استان بوشهر مسدود شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعلیرضا رییسی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به برگزاری همایش تخصصی آشنایی با بیماری زیکا در بوشهر اظهار داشت: مخاطبان اصلی این نشست علمی، پزشکان عمومی و متخصص، اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی، پرستاران و کارشناس بهداشتی استان بوشهر بودند.

وی با اشاره به ویژگی های بیماری زیکا تصریح کرد: این بیماری یک بیماری ویروسی است که از طریق حشره ای به نام "آئدس" به انسان منتقل می شود.

وی با بیان اینکه با هدف آشنایی بیشتر با این بیماری، همایش زیکا هم زمان با سراسر کشور در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد گفت: همایش تخصصی آشنایی با بیماری زیکا به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد و شرکت کنندگان با این بیماری و با راه های پیشگیری، انتقال، تشخیص و روش های درمانی آن آشنا شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های ورود بیماری زیکا در استان بوشهر مسدود شد

راه های ورود بیماری زیکا در استان بوشهر مسدود شد