مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1395 ساعت 09:062016-05-27سياسي

روشنگری و ترویج دین اصل مهم پیرامون امامزادگان است/ امامزادگان برای ما نعمت هستند


مقام معظم رهبری همیشه به بصیرت و بصیرت افزایی تأکید دارند بنابراین آنچه ما باید پیرامون امامزادگان انجام دهیم روشنگری و ترویج دین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در اختتامیه نخستین کنگره حضرت محمد هلال بن علی (ع) اظهار داشت: مقام معظم رهبری همیشه بر بصیرت و بصیرت افزایی تأکید داشته و دارند، آنچه ما باید پیرامون امامزادگان انجام دهیم روشنگری و ترویج دین است.

امامزادگان برای ما نعمت هستند ازاین رو باید بصیرت افزایی داشته باشیم.

وی گفت: اسلام ناب تنها نماز و روزه و ذکر دعا نیست، در همین راستا باید پرسید انقلاب و امام (ره) چه چیزی را برای ما به ارمغان آوردند که قبل از انقلاب وجود نداشت.

آیت الله طباطبایی نژاد به 3 اصل قانون اسلامی، رهبر دینی، زیر سلطه کافر نبودن اشاره کرد و افزود: دائماً مقام معظم رهبری تأکید به انقلابی ماندن مردم دارند.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه باید تغییراتی در امامزادگان ایجاد کنیم، افزود: باید برای امامزادگان شکل و شمایل جدید و به روز ایجاد کنیم، در همین راستا باید با میراث فرهنگی نیز تفاهم داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اینکه خشت های بنای امامزادگان مربوط به چند سال قبل است، مهم نیست بلکه هندسه و شکل آن ها مهم است که ما تغییراتی در شکل امامزادگان خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشنگری و ترویج دین اصل مهم پیرامون امامزادگان است/ امامزادگان برای ما نعمت هستند

روشنگری و ترویج دین اصل مهم پیرامون امامزادگان است/ امامزادگان برای ما نعمت هستند