مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1395 ساعت 08:412016-05-27بين الملل

خروج انگلیس از اتحادیه اروپا خطری جدی برای رشد اقتصادی جهان است


رهبران گروه 7 در بیانیه ای که امروز جمعه منتشر شد اعلام کردند که خروج انگلیس از اتحادیه اروپا می تواند خطری جدی برای رشد اقتصادی جهان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم" به نقل از رویترز، در حالی که آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان گفته است که مساله خروج انگلیس از اتحادیه اروپا در نشست رهبران گروه 7 در ژاپن مورد گفتگو و مذاکره قرار نگرفته ولی رهبران گروه 7 با صدور بیانیه ای اعلام کردند که خروج انگلیس یک خطر جدی برای رشد اقتصادی جهان است.

این بیانیه با استقبال دولت انگلیس روبرو خواهد شد.

دولت انگلیس نسبت به هزینه های خروج از اتحادیه اروپا به شهروندان هشدار داده است.

رهبران گروه 7 در بخشی از بیانیه 32 صفحه ای خود اعلام کردند: خروج انگلیس از اتحادیه اروپا می تواند یک عقب نشینی در روند گسترش تجارت و سرمایه گذاری در جهان باشد و تاثیر منفی زیادی بر ایجاد اشتغال داشته باشد و خطری جدی برای رشد اقتصادی به شمار رود.

این مساله ظاهرا به طور رسمی در نشست 2 روزه رهبران گروه 7 مورد بررسی قرار نگرفته ولی مقام های دولت انگلیس اعلام کرده اند که مساله خروج از اتحادیه اروپا در نشست های حاشیه ای مطرح شده است.

مرکل نیز تاکید کرد: رهبران گروه 7 درباره خروج انگلیس از اتحادیه اروپا مذاکره نکرده اند ولی یک اجماع کلی وجود داشته که خواستار ادامه ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج انگلیس از اتحادیه اروپا خطری جدی برای رشد اقتصادی جهان است

خروج انگلیس از اتحادیه اروپا خطری جدی برای رشد اقتصادی جهان است