مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1395 ساعت 00:212016-05-26فرهنگي

تهیه کننده و مستندساز: ضبط مستند پرچم بالاست در کویر طبس آغاز شده است


در تیر ماه سال جاری بخش دوم مستند پرچم بالاست از کویر ورامین تا طبس به تعداد 5 قسمت از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.

- آرش جعفریان در گفت و گو با خبرنگار فارس در طبس در رابطه با ضبط مستند برنامه پرچم بالاست در کویر طبس، اظهار داشت: بخش نخست برنامه پرچم بالاست از شبکه سوم سیما پخش و از شبکه مستند بازپخش شده و چهار قسمت آن به نمایش درآمده است.

وی هدف برنامه را طبیعت گردی و ماجراجویی بیان کرد و افزود: مستند پرچم بالاست به طبیعت گردی و ماجراجویی در کل ایران خواهد پرداخت که بخش دوم آن در کویر مرکزی از ورامین تا طبس است.

تهیه کننده مستند پرچم بالاست گفت: در طبس روستاهای ازمیغان، اصفهک و حلوان و در بشرویه روستاهای اطراف و روستای اصفاک مورد بررسی قرار گرفته و ضبط مستند انجام خواهد شد.

تهیه کننده مستند پرچم بالاست در رابطه با پخش قسمت دوم کویر ورامین تا طبس از شبکه سوم سیما، گفت: تبلیغات پخش سری دوم مستند از اواسط تیر آغاز خواهد شد و ساعت دقیق آن از شبکه سه سیما اطلاع رسانی می شود و بخش نخست آن در سایت آپارات به تعداد چهار قسمت موجود است که بیشتر حال و هوای زمستانی و برفی دارد.

وی به بیان مسیرهای عبوری برای ضبط این مستند اشاره کرد و افزود: بخش دوم این مستند از شهرستان ورامین آغاز و از مسیرهای قصر بهرام، پیاده روی دریاچه نمک، جزیره سرگردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه کننده و مستندساز: ضبط مستند پرچم بالاست در کویر طبس آغاز شده است

تهیه کننده و مستندساز: ضبط مستند پرچم بالاست در کویر طبس آغاز شده است