مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1395 ساعت 00:112016-05-26اجتماعي

معاون اجرایی شهردار شیراز خبر داد تولید ورمی کمپوست به وسیله کرم های زباله خوار


معاون اجرایی و خدمات شهری شهردار شیراز گفت: در سازمان پسماند شهرداری شیراز از کرم های زباله خوار برای تولید کمپوست و کود ارگانیک استفاده می شود.

- رمضان امینی شامگاه پنجشنه شب در حاشیه جشنواره بزرگ بازیافت در گفت وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: امروز جشنواره بزرگ بازیافت را برگزار کردیم که حاصل یک سال همکاری بی شائبه همشهریان شیرازی ما بود و در همین راستا از شهروندانی که مشارکت بیشتری داشته و در بهداشت محیط شهری احساس مسؤولیت کرده و به تفکیک پسماند در مبدأ اقدام کرده بودند تجلیل به عمل آمد.

وی افزود: کسانی که در طول سال مواد بازیافتی را تحویل مراکز شهرداری داده بودند بن هایی دریافت کرده اند که امروز متناسب با تعداد دفعات این همکاری از قرعه کشی بهره مند شدند و طبع بهترین جوایز از طریق قرعه کشی به بالاترین تعداد دفعات ارائه مواد قابل بازیافت تعلق گرفت.

معاون شهردار شیراز ادامه داد: با برنامه ریزی که انجام دادیم در این راستا حرکت کردیم که از دفن این سرمایه ملی جلوگیری کنیم و با به حرکت درآوردن چرخه صنایع مرتبط با بازیافت ایجاد اشتغال کرده و درآمد پایداری را برای شهر ایجاد کنیم.

امینی تصریح کرد: امروز این شهروندان مسئولیت پذیر بسیار پرشور به وزرشگاه حافظیه آمدند و همین امر خود بهترین فرهنگ سازی در راستای ارتقای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون اجرایی شهردار شیراز خبر داد تولید ورمی کمپوست به وسیله کرم های زباله خوار

معاون اجرایی شهردار شیراز خبر داد تولید ورمی کمپوست به وسیله کرم های زباله خوار