مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1395 ساعت 23:552016-05-26ورزشي

فدراسیون های رزمی ایران اجازه حضور در مسابقات حرفه ای را ندارند


تمام فدراسیون های رزمی ایران آماتور هستند و ما اجازه حضور در مسابقات حرفه ای را نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما محمود رشیدی در برنامه تیتر امشب شبکه خبر درخصوص چالش های حضور غیر قانونی ورزشکاران ایرانی در رقابت های بین المللی افزود : ورزشکاران باید تحت نظارت فدراسیون ها اقدام به اعزام برای مسابقات کنند.

وی با تشریح روند قانونی حضور ورزشکاران در مسابقات جهانی تصریح کرد: ما مجوزی به نام MMI (ام ام ای)در فدراسیون رزمی نداریم و حضور ورزشکار خانم زیر نظر فدراسیون ما نبوده است.

رشیدی در واکنش به مصاحبه پدر ورزشکار حاضر شده در این مسابقات که مدعی استمرار درباره حضور دخترش گفته بود افزود : از این فرد از لحاظ قانونی می توان شکایت کرد.

حمید رضا حصارکی دیگر مهمان حاضر دربرنامه تیتر امشب خاطر نشان کرد: هرکس که پاسپورت و ویزا دارد می تواند دراین مسابقات شرکت کند و عملا نمی توان مانع از حضور افراد در این مسابقات شد.

کارشناس ورزش های رزمی افزود : خیلی وقت ها ما مصداق هایی داریم که اینطور مسابقات برگزار می شود و برگزار کننده از دشمنان نظام بوده است.

مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش در ارتباط تلفنی با برنامه تاکید کرد: در وزارت ورزش و جوانان یک شورای برون مرزی وجود دارد که اعزام ورزشکاران می بایست تحت نظارت این شور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون های رزمی ایران اجازه حضور در مسابقات حرفه ای را ندارند

فدراسیون های رزمی ایران اجازه حضور در مسابقات حرفه ای را ندارند