مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1395 ساعت 23:062016-05-26ورزشي

فارس گزارش می دهد ورزش همگانی دریچه ای رو به سلامت و سرزندگی


ورزش همگانی با هدف ترویج سلامت، شادابی و نشاط در جامعه به عنوان یک تفریح سالم از گرایش افراد به بسیاری از معضلات اجتماعی پیشگیری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از همدان، با توسعه زندگی ماشینی و گرایش افراد به کار های کم تحرک و یا پشت میزنشینی به نظر می آید ورزش به عنوان یکی از ضروریات باید در جامعه و زندگی انسان ها رونق یابد که البته کشور های توسعه یافته در این زمینه کار های مهمی انجام داده اند چرا که داشتن یک جامعه سالم در گرو داشتن نیروی انسانی سالم است و سلامت افراد نیز با ورزش تضمین خواهد شد.

اما در ایران افراد به بهانه های مختلف از جمله مشغله زیاد، هزینه های بالای ورزش، کمبود فضای ورزشی و مواردی از این دست از انجام ورزش خودداری می کنند که با توجه به وضعیت موجود ورزش باید به عنوان یکی از مهمترین موارد در سبد خانواده ها جای گیرد.

امروزه به همت هیأت ورزش های همگانی، ورزش آسان و در دسترس در حال ترویج است و شاهد همگانی شدن ورزش در دو بخش آقایان و بانوان در رشته های مختلف ورزشی با مشارکت سایر هیأت های ورزشی هستیم.

این امر در توسعه سلامت، شادابی و نشاط در جامعه نقش مهمی دارد؛ ورزش همگانی به عنوان یک تفریح سالم در جامعه می تواند افراد را از گرایش به مسائلی همچون اعتیاد و معضلات اجتماعی نجات دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد ورزش همگانی دریچه ای رو به سلامت و سرزندگی

فارس گزارش می دهد ورزش همگانی دریچه ای رو به سلامت و سرزندگی