مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1395 ساعت 20:362016-05-26سياسي

مشکل تلفن بی سیم روستاها را حل می کنیم/رییس جمهور پیگیر راه آهن رشت - قزوین است


وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات از راه اندازی اینترنت در روستاها خبر داد و گفت: با وجود اینکه مخالفان زیادی داشتیم و ما را تحت فشار گذاشتند به دنبال آن هستیم که آن را عملیاتی کنیم و نیز در تلاشیم مشکل تلفن بی سیم در روستاها را حل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از, محمود واعظی عصر امروز در جمع مدیران استان گیلان در سالن اجتماعات استانداری گیلان, اظهار داشت: مقام معظم رهبری امسال را به نام اقتصاد مقاومتی؛ اقدام وعمل نام گذاری کردند و همه به دنبال این هستند این شعار را در عمل تثبیت کنند و همه برنامه های خود را در راستای شعار سال انجام دهند.

وی با بیان اینکه در راستای شعار امسال سعی کردیم برنامه های خود را در راستای شعار امسال تنظیم کنیم, افزود: برنامه های تنظیم شده خود به مجلس را بازنگری کرده و تلاش کردیم برنامه هایی که تحویل مجلس می دهیم ادغام و در راستای اقتصاد مقاومتی باشد.

وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات با بیان اینکه تلاش دولت این است که امسال سال رونق اقتصادی باشد, تصریح کرد: تلاش دولت این است که برای جوان ها اشتغال زایی شود و خوشحال هستیم که برنامه هایی از طریق بخش خصوصی در گیلان انجام می شود که نتیجه آن اشتغال است.

واعظی با اشاره به اینکه 17 درصد فارغ التحصیلان کشور از مخابرات است, بیان کرد: این تعداد در گیلان 19.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل تلفن بی سیم روستاها را حل می کنیم/رییس جمهور پیگیر راه آهن رشت - قزوین است

مشکل تلفن بی سیم روستاها را حل می کنیم/رییس جمهور پیگیر راه آهن رشت - قزوین است