مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1395 ساعت 20:262016-05-26ورزشي

با برتری در مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو سه خواهر اصفهانی مسافر مسابقات آسیایی شدند


سه خواهر اصفهانی با برتری در مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو، به ترکیب تیم ملی برای مسابقات آسیایی راه پیدا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اصفهان، مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو بانوان برای مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شد و سه خواهر اصفهانی موفق شدند با برتری برابر حریفان، به ترکیب اصلی تیم ملی راه پیدا کنند.

در این رقابت ها 32 بانوی سانداکار در 6 وزن به مبارزه پرداختند که 12 نفر به مرحله نهایی راه پیدا کردند و درنهایت نیز مسابقه نهایی بین این نفرات به انجام رسید و نفرات اصلی تیم ملی مشخص شدند.

در وزن 52 کیلوگرم، سهیلا منصوریان برابر پریسا عزیزی به برتری رسد، در وزن 56 کیلوگرم، الهه منصوریان مقابل هانیه قدرتی پور به پیروزی دست پیدا کرد و در وزن 65 کیلوگرم نیز شهربانو منصوریان به دلیل انصراف حریف، به عنوان سه ملی پوش تیم ملی ووشو بانوان انتخاب شدند.

خواهران منصوریان طی سال های رشته نفرات ثابت اردوهای تیم ملی ووشو بوده اند که شهربانو منصوریان خواهر بزرگ تر باسابقه سه قهرمانی در جهان، رکورددار است.

صغری ابراهیمی، صدیقه دریایی و مریم هاشمی سه ملی پوش دیگر هستند که تیم ملی ووشوی بانوان را در این رقابت ها همراهی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مسابقات ووشوی قهرمانی بزرگسالان آسیا در شهریورماه امسال به میزبانی تایوان برگزار می شود و خواهران منصوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با برتری در مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو سه خواهر اصفهانی مسافر مسابقات آسیایی شدند

با برتری در مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو سه خواهر اصفهانی مسافر مسابقات آسیایی شدند