مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1395 ساعت 19:252016-05-26سياسي

پایان نشست استانداران منطقه 5 کشور در بجنورد


در این نشست بر تعامل سازنده و استفاده از ظرفیت های توسعه ای استان ها شرقی به ویژه در حوزه تامین زیرساخت های حمل و نقل تاکید شد - در پایان نشست مشترک استانداران منطقه 5کشور بر تعامل سازنده و استفاده از ظرفیت های توسعه ای استان ها شرقی به ویژه در حوزه تامین زیرساخت های حمل و نقل تاکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاخبار استانهای خبرگزاری صداوسیما ، علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی و دبیر این نشست با اشاره به اهمیت گسترش بخش حمل و نقل ریلی و هوایی به عنوان شاهرگ حیاتی توسعه اقتصادی افزود: استفاده مناسب از ظرفیت ترانزیتی چابهار به سمت استان های خراسان و ظرفیت حمل و نقل استان های یزد و کرمان برای توسعه صادرات در شرق و شمال شرق کشور باید در دستور کار این نشست قرار گیرد.

علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان نیز با تبیین ویژگی های بندر چابهار / شناسایی ظرفیت های مشترک بین استانی و استفاده از این استان استراتژیک برای صادرات کالا به کشور های هند و جنوب شرقی آسیا را موجب رونق اقتصادی منطقه ای و ملی دانست.

سید علی اکبر پرویزی استاندار خراسان شمالی نیز با بیان اینکه بررسی صادرات و واردات کالا در حوزه مرزنشینان و بررسی قانون توسعه ی ترانزیتی مصوبه مجلس شورای اسلامی از موضوعات این نشست بوده است گفت:مصوبات نشست استانداران منطقه 5 کشور پس از تدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان نشست استانداران منطقه 5 کشور در بجنورد

پایان نشست استانداران منطقه 5 کشور در بجنورد