مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1395 ساعت 19:102016-05-26اقتصادي

افزایش همکاری های اقتصادی ایران و آذربایجان


مسوولان ایران و آذربایجان درخصوص افزایش همکاری های گمرکی، بندری، حمل و نقل و گردشگری در بندرانزلی رایزنی کردند - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس کمیسیون همکاری های اقتصادی ایران و آذربایجان عصر امروز در بندرانزلی از افزایش همکاری های دوکشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، محمود واعظی در نشست بررسی همکاری های اقتصادی دو کشور در منطقه آزاد انزلی گفت: مسوولان دو طرف درخصوص افزایش همکاری های گمرکی، بندری، حمل و نقل و گردشگری رایزنی کردند.

وی با اشاره به ارائه پیشنهاد سرمایه گذاری 500 میلیون دلاری جمهوری آذربایجان برای مشارکت در ساخت راه آهن قزوین - رشت - بندانزلی به آستارا و اتصال آن به شهر آستارای آذربایجان گفت: امیدواریم با بهره برداری از این خط آهن شرایط جدیدی در توسعه مناسبات اقتصادی دو طرف حاصل شود.

وزیر ارتباطات همچنین با اشاره به تشکیل کمیسیون ویژه تسهیل در مبادلات تجاری دو کشور ایران و آذربایجان گفت: در این کمیسیون نمایندگانی از وزارتخانه های اقتصاد، صنعت معدن و تجارت و نمایندگان بانک ها و بخش خصوصی حضور دارند تا ضمن بررسی مشکلات راهکارهای افزایش مناسبات تجاری بررسی شود.

محمود واعظی بررسی افزایش صادرات محصولات کشاورزی ایران به جمهوری آذربایجان را از دیگر موضوعات مهم نشست امروز اعلام کرد و گفت: در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش همکاری های اقتصادی ایران و آذربایجان

افزایش همکاری های اقتصادی ایران و آذربایجان