مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1395 ساعت 17:352016-05-26سياسي

بازدید اقلیت های دینی از بیت تاریخی حضرت امام راحل در قم


بیش از 170 نفر از اقلیت های دینی شامل کلیمیان، زرتشتیان، ارامنه و آشوریان تهران با سفر به شهر مقدس قم از بیت تاریخی حضرت امام راحل در قم بازدید کردند.

- محمدرضا موحدی مسئول کمیته اقلیت های دینی ستاد بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره) در گفت وگو با ایسنا، منطقه قم گفت: بسیاری از اقلیت های مذهبی علاقه زیادی به شخصیت امام خمینی(ره) دارند که استقبال از برنامه های ستاد بزرگداشت ارتحال امام(ره) در بازدید از مراکز مرتبط با ایشان نشان دهنده این امر است.

وی گفت: یکی از برنامه هایی که در ایام سالگرد حضرت امام خمینی(ره) به وسیله کمیته اقلیت های دینی برگزار می شود بازدید از بیت امام راحل(ره) برای اولین بار است.

وی ادامه داد: در برنامه امروز بازدید از بیت امام خمینی(ره) به همراه اقلیت های دینی،جمعی از روحانیون و مسئولان و خانواده شهداء حضور داشتند.

مسئول کمیته اقلیت های دینی ستاد بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد:در این برنامه ها مهم ترین هدف، آشنایی اقلیت های دینی با مراکز مرتبط با امام خمینی(ره) و شناخت شخصیت بزرگ ایشان است.

وی عنوان کرد: قم در واقع مرکز انقلاب و نهضت امام خمینی(ره) بوده و ما در بازدید از بیت امام خمینی(ره)،اقلیت ها را با بخشی از زندگی نامه امام آشنا می سازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید اقلیت های دینی از بیت تاریخی حضرت امام راحل در قم

بازدید اقلیت های دینی از بیت تاریخی حضرت امام راحل در قم