مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1395 ساعت 17:212016-05-26اقتصادي

رییس شورای اسلامی شهر شیراز: 280 اتوبوس وارد ناوگان درون شهری شیراز شده است


در سال جاری 280 اتوبوس به ناوگان شیراز افزوده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شیراز، غلام مهدی حقدل بعدازظهر امروز در حاشیه دومین همایش مهندسی حمل ونقل و ترافیک عمومی استان فارس در سخنانی اظهار داشت: برای تسریع در جابجایی شهروندان در سال گذشته 50 دستگاه و در سال جاری 280 دستگاه اتوبوس با هزینه ای افزون بر 140 میلیارد تومان وارد ناوگان حمل ونقل درون شهری شده است.

غلام مهدی حقدل تصریح کرد: اگر خطوط بی آی تی در شیراز اجرایی شود، استفاده از وسائل شخصی کاهش یافته و در نتیجه شهروندان به سوی حمل ونقل عمومی گرایش پیدا می کنند و گامی مؤثر در کاهش ترافیک در این کلان شهر برداشته می شود.

وی با اشاره به اینکه فعالیت های عمرانی که در طول سه سال در شیراز انجام شده در طول عمر 100 ساله شهرداری بی سابقه است، افزود: شورای شهر و شهرداری به دور از مسائل حاشیه ای با 9 کمیسیون، چهار کمیته شورا و تیم توانمند شهرداری با یک دلی و تعامل در شرایط سخت رکود اقتصادی طرح های عمرانی و زیرساختی این شهر را با شدت اجرایی می کنند.

رییس شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: با تلاش شورا و شهرداری بودجه سال گذشته 2 هزار و 760 میلیارد تومان محقق شده که از این میزان 85 درصد بودجه عمرانی در بخش های حمل ونقل ترافیک، شهرسازی، فرهنگی و اجتماعی هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای اسلامی شهر شیراز: 280 اتوبوس وارد ناوگان درون شهری شیراز شده است

رییس شورای اسلامی شهر شیراز: 280 اتوبوس وارد ناوگان درون شهری شیراز شده است