مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1395 ساعت 17:012016-05-26اجتماعي

موقوفات تصرفی شهرستان مشگین شهر از دست سودجویان آزادسازی می شود


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مشگین شهر گفت: با همکاری و تلاش دستگاه قضایی اراضی موقوفات تصرف شده شهرستان مشگین شهر از دست سودجویان آزادسازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، آیدین افزون بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی رفع تصرف از موقوفات شهرستان مشگین شهر اظهار داشت: با همکاری و تلاش دستگاه قضایی اراضی موقوفات شهرستان مشگین شهر از دست سودجویان و متصرفان این موقوفات آزادسازی می شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مشگین شهر با اشاره به اراضی رفع تصرف شده در بخش لاهرود مشگین شهر بیان کرد: با تلاش همکاران اوقاف مشگین شهر و رای شعبه اول دادگاه عمومی بخش لاهرود، یک هزار مترمربع از اراضی موقوفه این شهرستان به وقف بازگشت.

وی گفت: این عرصه یک قطعه زمین از گورستان متروکه لاهرود، از سال 81 با عنوان حق تملک اعیان به مستاجر واگذار و برای آن موقوفه سند اجاره تنظیم شده بود ولی متاسفانه با اهمال دستگاه های مربوطه و بدون هماهنگی با اوقاف این شهرستان، مستاجر در سال 84 اقدام به اخذ سند رسمی برای عرصه موقوفه کرده بود.

افزون تصریح کرد: از آنجایی که اوقاف متولی حفظ و حراست و پاسداری از اراضی موقوفه و اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان است، تقاضای ابطال سند از سوی اداره اوقاف مشگین شهر به دادگاه عمومی بخش لاهرود ارائه شد و دادگاه با استناد به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موقوفات تصرفی شهرستان مشگین شهر از دست سودجویان آزادسازی می شود

موقوفات تصرفی شهرستان مشگین شهر از دست سودجویان آزادسازی می شود