مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1395 ساعت 16:562016-05-26اقتصادي

زمینه عرضه محصولات شرکت دانش بنیان در بازارهای بین المللی فراهم شود


رییس پارک علم و فناوری هرمزگان اینوتکس را فرصتی مناسب برای بازاریابی محصولات فناورانه دانست و گفت: با توجه به استقبال بی نظیر از محصولات شرکت دانش بنیان صنعت و فناوری هوشمند خلیج فارس، - زمینه عرضه بیشتر این محصول در بازارهای بین المللی فراهم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، علی فتی با اشاره به حضور پارک علم و فناوری هرمزگان در نمایشگاه اینوتکس با حضور شرکت های ایرانی و خارجی اظهار داشت: پارک علم و فناوری هرمزگان در سال جاری توجه ویژه ای به بازاریابی محصولات واحدهای فناور در نمایشگاه های بین المللی دارد.

وی در ادامه بیان داشت: تقویت اقتصاد چنین شرکت ها از نتایج خوب حضور در نمایشگاه های بین المللی و عرضه محصولات واحدهای فناور است.

رییس پارک علم و فناوری هرمزگان با اشاره به نامگذاری سال و استواری برنامه پارک علم و فناوری بر این محور تصریح کرد: گشایش اقتصادی پس از رفع تحریم ها و نامگذاری سال به نام "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل" زمینه ساز معرفی شرکت های دانش بنیان در بازار خارج از کشور و تلاش برای ورود به بازارهای بین المللی است.

فتی گفت: پارک علم و فناوری هرمزگان با توجه به تاکیدات وزارت علوم بر تعاملات بین المللی در همین راستا گام بر می دارد و در تلاش است تا گام های موثری را در این زمینه بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه عرضه محصولات شرکت دانش بنیان در بازارهای بین المللی فراهم شود

زمینه عرضه محصولات شرکت دانش بنیان در بازارهای بین المللی فراهم شود